Авторларға арналған ережелер

МАҚАЛАНЫ ОНЛАЙН РЕЖИМІНДЕ ЖІБЕРУГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ

Мақаланы автордың кері қайтарып алуы, түзетуі және
редакцияның кері қайтарып жіберу жөніндегі
НҰСҚАУЛЫҚ

Нұсқаулар. Материалды техникалық жағынан рәсімдеу және материалдың сапасы бойынша жұмыс жасау OGS платформасы арқылы жүзеге асырылады. Автор, журналдың алқасы (жауапты хатшысы) және рецензент жеке кабинетте жұмыс жасау арқылы бір-бірімен байланысқа шығады.

Жеке кабинетте жұмыс жасау. Егер мақала аталған талаптарға сәйкес келмесе, кері қайтарылады. Кері қайтарудың себептері міндетті түрде жазылады және бұл автордың жеке кабинетіне келіп түседі. Сондықтан, авторлар өздерінің жеке кабинетінен мақаланың мәртебесін («қаруда», «кері қайтарылды», «рецензиялауда», «қайта өңдеуге жіберілді») бақлап отыруы қажет. Егер, мақала техникалық рәсімделуге байланысты немесе рецензенттің шешімімен кері қайтарылса, автор кемшіліктер мен ескертулерді, ұсыныстарды түзетіп, журналдың сайтына қайта жүктеуге құқылы.

Материалдың сапасы. Келіп түскен мақала техникалық жағынан, соның ішінде жиегі, сілтемелері, әдебиеттер тізімі мен транслитерациясы дұрыс рәсімделген болса, мақала антиплагиат желісінен тексерістен өтеді, соңынан рецензентке жіберіледі. Рецензенттердің шешімі автордың жеке кабинетіне жіберіледі. Рецензенттер үшін нұсқау журнал сайтының «Рецензиялау» бөлімінде берілген.

Автор, мақаланы журналдың сайтына жіберер алдында қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеуі қажет. Егер мақала техникалық жағынан, соның ішінде сілтемелері, мақаланың жиегі, әдебиеттер тізімі және транслитерациясы талапқа сай рәсімделмесе редакциялық алқа  мақаланы кері қайтаруға құқылы. Мақаланы, әдебиеттерді, транслитерацияны рәсімдеуге қойылатын талаптар және олардың үлгісі төменде берілген.

Мақаланың көлемі (әдебиетер тізімін қосқанда) компьютерде басылып (редактор MicrosoftWord), 12 беттен аспауы қажет, гуманитарлық бағыттар үшін мақаланың минималды көлемі 7-8 бет.

Мақаланың электронды нұсқасын «МАТЕРИАЛДЫ ЖІБЕРУ» бөлімі арқылы редакцияға жолдау қажет.

Мақаланың жиегі: үстінг іжәне төменгі жағы — 25 мм, сол және оңжағы — 20 мм; шрифт — TimesNewRoman, көлемі — 11 пт; жоларалық интервал — біреу; енібойыншаторлау; абзац — 0,8 см.

Мақала мәтініндегі сілтемелерді рәсімдеу: Мәтіндегі әдебиетке бірінші сілтеме [1] нөмірге, одан әрі [2], [3], [4-5] ...нөмірге сәйкес келуі қажет. Әдебиетке сілтеме жасау барысында сол әдебиеттің «Әдебиеттер тізіміндегі» реттік саны және сілтеме жасалатын беттің саны (нүкте үтір арқылы) қойылады. Мысалы, [8; 325].

Мақала келесі бөлімдерді қамтуы тиіс:

Атауы (Title):жеке қатарда беріледі, сол жағында ӘОЖ беріледі. Осымен бірге, автор жөніндегі мәлімет (аты-жөні, мекеме немесе ұйым атауы, қала, мемлекет, барлық авторлардың e-mail адресі) беріледі.

Аңдатпа (Abstract): Аңдатпаның міндетті құрамдас бөліктерін: ақпараттылығын (180-200 сөз); дәйектілігін (жаңалығы); мазмұндылығын (мақаланың негізгі мазмұны және зерттеу нәтижелері); құрылымын; қорытындысын ескеру қажет.

Аңдатпа ағылшын, қазақ және орыс тілдерінде беріледі.

Кілтсөздер (Keywords):10-кем емес негізгі түсініктерден құралуы тиіс. Кілтсөздер ағылшын, қазақ және орыс тілдерінд еберіледі. Мақаланың жазылған тіліндегі аңдатпасы мен кілт сөздері негізгі мәтіннің жоғарғы жағында беріледі. Басқа тілдегі аңдтпа мен кілт сөздер мақаланың соңындағы әдебиеттер тізімініен соң беріледі..

Ғылыми мақаланың ішкі құрылымы (мақалада әрбір құрылымдық бөлімді нақтылап көрсету керек):

Кіріспе

- зерттеу тақырыбының өзектілігі;

- зерттеу мақсаты, міндеттері;

-  теориядағы, әдіснамадағы, тәжірибе немесе қорытындыдағы мәселелер;

- зерттеу немесе теориялық мектептердегі мәселелер;

- әдебиеттерге шолу жасау барысында автордың көзқарасы.

Зерттеу әдістері

– автордың мақалада нақты қолданған әдістерін, материалдарын сипаттау

Нәтижелері

- авторлық көзқарас пен нәтижелерді сипаттау;

- қол жеткізген жаңалықтарын сипаттау;

- нәтижелер зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сәйкес келуі қажет;

- қолданылған идеяны, тұжырымдаманы сипаттау

- кестелер, суреттер (егер бар болса).

Талқылау (пікір-талас) (Discussion)

- зерттеу нәтижелерін басқа жұмыстардағы зерттеулермен салыстыру;

- айырмашылықтары мен ұқсастықтарын сипаттау;

-  нәтижелерге түсіндірме беру;

-  нәтижелерге баға беру;

- қол жеткізген нәтижелерді түсіндіру үшін ғылыми тұжырымдаманы анықтау;

- қол жеткізген нәтижелердің дәйектілігіне баға беру.

Қорытындылар (Conclusions)

- нәтижелерді жүйелеу;

- нәтижелерді қысқаша ұсыну (ең басты нәтижені);

- зерттеудің тәжірибелік және ғылыми құндылығын сипаттау;

- нәтижелерді қолдануға болатын салаларды сипаттау.

Алғыс білдіру (қажетболған жағдайда және зерттеуді қаржыландыру көзі – гранттар, мемлекеттік бюджет т.б.)

Әдебиеттер тізімі

Әдебиеттер тізімінің рәсімделуі

Кітаптар:

1 Ильяшенко С.Н. Маркетинг в примерах и задачах: учеб. пос. / С.Н. Ильяшенко. – Сумы: СумГУ, 2006. – 108 с.

2 Мельник Л.Г. Экономика информации и информационные системы предприятия: учеб. пос. / Л.Г. Мельник, С.Н. Ильяшенко, В.А. Касьяненко. – Сумы: Университетская книга, 2004. – 400 с.

Көп томдық басылым:

1 Украина и ее регионы на пути к инновационному обществу: монография: в 4-х т. Т.4 / А.И. Амоша, И.П. Булеев, В.И. Дубницкий и др.; под общ. ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. – Донецк: ЮгоВосток, 2011. – 372 с

Редакторлар (авторсыз):

1 Маркетинг: стратегии, с которыми побеждают / под ред. А. Мальцевой. – К.: ИД «Максимум», 2006. – 314 с.

Автор және аудармашы:

1 Халлиган Б. Маркетинг в Интернете: как привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов / Б. Халлиган, Дж. Шах; пер. с англ. Н. Коневская. – М.: Диалектика, 2010. – 256 с.

Редактор және автор:

1 Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф; под ред. Л.И. Евенко; пер. с англ. – М.: Экономика, 1989. – 563 с.

Мерзімді басылымдар:

1 Ильяшенко С.Н. Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями / С.Н. Ильяшенко // Маркетинг и менеджмент инноваций. – 2013. – № 2. – С. 13-23.

2 Олефиренко О.М. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области / О.М Олефиренко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг и менеджмент инноваций. – 2011. – Т. 2, № 4. – С. 30-40.

Конференция материалдары:

1 Сигида Л.А. Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационной продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики / Теория и практика трансформационных процессов в экономике регионов, отраслей и предприятий: материалы II Международной научно-практической конференции (29 июня 2012 года). – Курск: Деловая полиграфия, 2012. – С. 139-145.

ЭЛЕКТРОНДЫ РЕСУРС

 Мерзімді басылымдар:

1 Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) [Электронный ресурс] / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг и менеджмент инноваций. – 2011. – Т. 3, № 1. – С. 21-27. – Режим доступа: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ sites/default/files/mmi2011_3_2_21_27.pdf

Авторсыз:

2 Федеральный закон «О рекламе». – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://base.garant.ru/12145525/.

Сайт:

3 Сайт журнала «Маркетинг и менеджмент инноваций» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ru.

Кітаптар:

4 Ильяшенко С.Н. Маркетинг в примерах и задачах: учеб. пос. [Электронный ресурс] / С.Н. Ильяшенко. – Сумы: СумГУ, 2006. – 108 с. – Режим доступа: ftp://lib.sumdu.edu.ua/rio/2006/k425253.doc

Диссертация авторефераты және диссертациялар:

1 Попова И.В. Позиционирование муниципального образования на основе оценки его привлекательности: на примере г. Владивостока: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. экон. наук: спец.08.00.05 «Экономика и управление народным хозяйством: маркетинг» / И.В. Попова. – Владивосток, 2007. – 67 с.

2 Попова И.В. Позиционирование муниципального образования на основе оценки его привлекательности: на примере г. Владивостока: дис. ... канд. экон. наук: 08.00.05 / Инна Викторовна Попова. – В., 2007. – 200 с.

Заң және нормативті актілер:

1 Молодежь в России. 2010: стат. сб. / ЮНИСЕФ, Росстат. – Офиц. изд. – М.: ИИЦ «Статистика России», 2010. – 166 с.

2 Послание Президента РК от 29.06.2010 «О бюджетной политике в 2011-2013 годах» // Пенсия. – № 7. – 2010. – июль

3 Закон Республики Казахстан от 21 июля 2011г. N 254-ФЗ «О внесении изменений в закон «О науке и государственной научно-технической политике» // Казахстанская правда. – № 5537. – 2011. – 26 июля.

Архив құжаттары:

1 АП РК. – Ф. 708. – Оп.1. – Д.53. – Л.12.

2 ГАКО. – Ф.1п. – Оп.67. – Д.134. – Л. 1-142.

Транслитерация

Транслитерацияны https://translit.net/ru/mvd/ сайтын қолдану арқылы жасау қажет.

Ескертпе:

1) егер, әдебиет қазақ тілінде болса, ол әдебиетті аталған сайт арқылы транслитерациялау барысында қазақ әріптері оқылмай қалады, сондықтан оқылмаған қазақ әріптерінің әрқайсысын қолмен жеке-жеке енгізу қажет.

2) егер, әдебиет ағылшын тілінде болса, ол әдебиетке транслитерация жасалмайды.

Кітаптар:

1 Il'jashenko, S.N. (2006). Marketing v primerah i zadachah [Marketing in examples and problems]. Sumy: SumGU [in Russian].

2 Melnik, L.H., Iliashenko, S.N., & Kasianenko, V.A. (2004). Ekonomika informatsii i informatsionnye sistemy predpriiatiia [Economics of information and information systems of enterprise]. Sumy: Universitetskaia kniga [in Russian].

Көп томды басылым:

1 Amosha, A.I., Buleev, I.P., & Dubnitskii, V.I. et al. (2011). Ukraina i ee regiony na puti k innovatsionnomu obshchestvu [Ukraine and its regions on a way to innovative society]. V.I. Dubnitskii, I.P. Buleev (Ed.). (Vols. 1-4). Donetsk: IugoVostok [in Russian].

Редактор (авторсыз):

1 Maltseva, A. (Eds.). (2006). Marketing: strategii, s kotorymi pobezhdaiut [Marketing: strategies, which win]. Kyiv: ID «Maksimum» [in Russian].

Автор және аудармашы:

1 Khalligan B.,& Shah, Dh. (2010). Marketing v Internete: kak privlech klientov s pomoshchiu Google, sotsialnykh setei i blogov [Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs]. (N. Konevskaia, Trans). Moscow: Dialektika [in Russian].

Редактор және автор:

1 Ansoff, I. (1989). Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. L.I. Evenko (Ed.). Moscow: Ekonomika [in Russian].

Мерзімді басылымдар:

1 Iliashenko, S.N. (2013). Primenenie metodov i instrumentov marketinga v upravlenii znaniiami [Application of methods and instruments of marketing in management of knowledge]. Marketing i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 2, 13-23 [in Russian].

2 Olefirenko, O.M., & Karpishchenko, M.Yu. (2011). Problemy teorii i praktiki brendinga territorii na primere kontseptsii formirovaniia brenda Sumskoi oblasti [Problems of the theory and practice of territories branding on the example of the concept of formation of a brand of Sumy region]. Marketing i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, Vol. 2, 4, 30-40 [in Russian].

Конференция материалдары:

1 Sihida, L.A. (2012). Issledovanie osobennostei marketingovykh kanalov prodvizheniia innovatsionnoi produktsii kak osnovy effektivnogo funktsionirovaniia predpriiatii v usloviiakh transformatsii ekonomiki [Research of features of marketing channels of innovative production advance as bases of enterprises effective functioning in the conditions of economy transformation]. Proceedings from The theory and practice of transformational processes in economy of regions, branches and enterprises 12: II Mezhdunarodnaia nauchno-prakticheskaia konferentsiia (29 iiunia 2012 hoda) – 2nd International Scientific and Practical Conference. (pp. 139- 145). Kursk: Delovaia poligrafiia [in Russian].

ЭЛЕКТРОНДЫ РЕСУРС

 Мерзімді басылымдар:

1 Iliashenko, S.N., & Karpishchenko, M.Yu. (2011). Analiz problem vospriiatiia abiturientami spetsialnosti «marketing» (na primere Sumskoi oblasti) [Analysis of problems of entrants’ perception the speciality «Marketing» (on the example of Sumy region)]. Marketing i menedzhment innovatsiiMarketing and Management of Innovations, Vol. 3, 1, 21-27. Retrieved from http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_ 3_2_21_27.pdf [in Russian].

Авторсыз:

2 Federalnyi zakon «O reklame» [Federal Law «On Advertising»]. Retrieved from http://base.garant.ru/12145525/ [in Russian].

Сайт:

3 Sait zhurnala «Marketing i menedzhment innovatsii» [Site of journal «Marketing and Management of Innovation»]. Retrieved from http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ru [in Russian].

Кітаптар:

1 Iliashenko, S.N. (2006). Marketing v primerakh i zadachakh [Marketing in examples and tasks]. Sumy: SumSU. Retrieved from ftp://lib.sumdu.edu.ua/rio/2006/k425253.doc [in Russian].

Диссертация авторефераты және диссертациялар:

1 Popova, I.V. (2007). Pozitsionirovanie munitsipalnogo obrazovaniia na osnove otsenki ego privlekatelnosti: na primere g. Vladivostoka [Municipality positioning on the basis of an assessment of its appeal: on the example of Vladivostok]. Extended abstract of candidate’s thesis. Vladivostok [in Russian].

2 Sachuk, T.V. (2006). Pozitsionirovanie munitsipalnogo obrazovaniia na osnove otsenki ego privlekatelnosti: na primere g. Vladivostoka [Territorial marketing as a factor of regional government (on the example of the Republic of Karelia)]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Saint Petersburg [in Russian].

Заң актілері және нормативті құжаттар:

1 Molodezh v Rossii. 2010: stat. sb. [Youth in Russia. 2010: Statistical Yearbook]. (2010). YuNISEF, Rosstat. Moscow: IITs «Statistika Rossii » [in Russian].

2 Poslanie Prezidenta RK ot 29.06.2010 «O biudzhetnoi politike v 2011-2013 godakh» [The budgetary message of the President of the Kazakhstan of 29.06.2010 «About the budgetary policy in 2011-2013»]. (2010, July). Pensiia – Pension, 7 [in Russian].

3 Zakon Respubliki Kazakhstan ot 21 iiulia 2011g. N 254-FZ «O vnesenii izmenenii v zakon «O nauke i gosudarstvennoi nauchno-tekhnicheskoi politike» [The law of the Republic of Kazakhstan of July 21, 2011 N 254- FZ «About modification of the law «On science and the state scientific and technical policy»]. (2011, 26 July). Kazakhstanskaia pravda – Kazakhstan’struth [in Russian].

Архив құжаттары:

1 AP RK [Archive of the President of the Republic of Kazakhstan]. – F. 708. – Op.1. – D.53. – L.12 [inRussian].

2 ГАКО [State Archives of the Karaganda Region]. – F.1p. – Op.67. – D.134. – L. 1-142 [in Russian].

 

Егер мақала, әдебиеттер және транслитерация қойылатын талаптарға сәйкес рәсімделмесе, редакциялық алқа мақаланы қарастырудан бас тартуға құқылы.

Мақаланың әрбір авторы жөніндегі мәлімет үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) мақаланың соңында беріледі:

· аты-жөні, тегі;

· атағы;

· ғылыми дәрежесі;

· қызметі;

· жұмыс орны (кафедра атауы, ЖОО, бөлім атауы);

· қала;

· мемлекет.

Мақаланың үлгісі сілтеме

Әдебиеттерді даярлауға қойлатын талапттар сілтеме

Ескертпе: егер қолданылатын әдебиет ағылшын тілінде болса транслитерация қажет емес